Friday, January 29, 2010

sayonara....

Goodbyes are not forever.
Goodbyes are not the end.
They simply mean I'll miss you
Until we meet again!

sebulan lalu...aku memang terasa down gile...but now aku dah mula bangun dengan penuh bersemangat...alhamdulillah..berkat doa mama dan abah tersayang...aku bersyukur kepadaNya..kerana hari ini aku kembali tersenyum...banyak betol dugaan yang datang...aku terasa benar2 diuji..

tapi sekarang semuanya dah berubah...mungkin kata 'awak' semalam membuatkan saya hari ini bersemangat...aku tahu tak semestinya benda yang 'awak' ckp tu akan terjadi atau tak...itu semua aku dah tak kisah..apa yg penting aku percaya pada diri aku...klu ini dah ditakdirkan kepada aku....aku akan terima...dan aku akan menanti kepulangannya...

semoga hati ini tetap tabah dan kuat menempuh hari2 mendatang

No comments: