Wednesday, April 6, 2011

p.a.i.n.f.u.l


terkadang  aku masih pikir yg aku masih belum cukup...seperti segala usaha yg aku buat selama ini masih belum cukup untuk memuaskan ati semua org...
atau....
aku terlalu pentingkan diri sendiri....
atau....
aku yg bodoh nk pertahankan semua ini....
atau....
aku terlalu cemburu...
ntah...ak tak tahu...kadang bende bodoh pon boleh jadi hal...susah betol...
kadang...tak perasankah dia bende camni boleh menyakiti hati org...
terkadang ak fikir kejamnya dia di atas semua yg berlaku....

terkadang aku bertanya2 sendiri...
apakah maksud semua ini...mengapa dulu...mengapa sekarang....
mengapa aku perlu taw semua ini...
mengapa aku perlu lalui semua ini...

salahkah apa yg aku rasa????
atau aku hanya bepura2...ok sedangkan aku tidak...
benda yg paling aku nk elak...bende tu jugak la hadir...
mengapa????

mengapa aku tak boleh jadi someone yg betol2 important....
mengapa itu bukan aku....

hope that evrything happen skang ni...will give a lot of happiness akan datang....

No comments: