Tuesday, April 5, 2011

kawasaki ZXR250


hahaha...skang ni aku dok berminat ngan superbike....walaaah....mantap tak????hahahaha...nk buat camne...dah ada geng yg ada minat yg sama....dulu aku dok minat rally...semua cerita pasal keta jer...skang ni minat baru lak....superbike...n yg paling best bila ada org dok layan minat yg sama....ahahaha

...cam biasa aktiviti ak...klua lunch ngan J...n lps lunch...J bawak ak g kedai moto...perghhh..mau taknyer...aku tgk moto idaman aku...sebijik cam kat atas tu...kale itam...baru lagi beb..plastik dok balot lg moto tu....tp syg...moto dua silinder....tak best...sound dia pon cam hampes....

ak lak dok minat 4 silinder....sound dia...pergh....leh cair ak dgr...hahahaha..tp takpe....pasang impian dlu....nnti boleh la dapat....yes..ak pasti akan dapat....


so lepas ni aku leh jd minah rempit cam awek ni...ahahaha

No comments: