Monday, July 12, 2010

~perjalanan hidup~



Alhamdulillah...sejak2 kebelakangan ni...aku dok dengar berita2 gembira jer...kawan2 aku yg mana dok sama2 sedey ngan aku dlu sume dah hepi skang...dlu masa aku dok sedey2....dalam masa yg sama org2 kat keliling aku pon turut sedey dengan cerita2 mereka sendiri...kadang2 aku terfikir...adakah disebabkan aura sedey aku telah menular kat orang sekeliling aku...time tu sume jer bersedey...seperti turut sama bersedey ngan aku...aku jadi tertekan pon ada...org keliling aku dok sedey time aku dok sedey...time aku need someone yg boleh gembirakan aku...tp aku plak jadi tukang nasehat kat orang...padahal time tu pon aku memerlukan nasehat n kata2 perangsang dari org keliling aku sbb keadaan aku...tapi lain pulak yg berlaku....aku sendiri terpaksa memujuk hati aku sendiri yg sememangnya dah patah tp aku dok gam balik....



tp sekarang aura aku tengah bergembira...so aku pon dok dengar berita2 gembira dari kawan2 aku...alhamdulillah...aku tumpang gembira untuk kalian juga...tp maafkan aku jika ada ataw pernah sakiti hati kalian...aku juga manusia biasa...semoga kebahagiaan yg kita kecapi sekarang akan kekal buat selamanya...doa aku buat kalian semoga kalian peroleh apa yg kalian inginkan selama ni...

No comments: