Wednesday, January 12, 2011

Lawak tol!!!

ari ni 12/1/11.....

petang smlm ak tergerak ati nk balik png awal...so ak pon alek png...sampai2 jer bilik ak dapat call dr lab mate aku...dia ckp sok pg (ari ni la) kol 930 ada meeting ngan prof...so sesape yg tak sempat present result sile hadir.....pergh....nk mamPos!!! penat alek dr genting tak ilang lg...jgn kata penat ale genting...penat drive dr umah ke png pon tak abes lg tetibe bgtaw sok kne present...ak dah mcm org gile pon ada...tp takpe...ak maleh nk ambek kesah sgt...ak wat biase2 jer....

ak bukan la nk cite pasal berita ptg smlm sgt...yg aku nk bgtaw sbnrnyer...aku punyer la tak tdo semalam nk kasik cantek slide aku...yg lepas2 sume yg present keseluruhanyer gempak2 belaka...so ak ni br nk wat last minutes....patot semggu b4 meeting dah bgtaw..ini tidak sok pg dah nk meeting tak smpai 24h pon nk kene siap sume...adeh....ak bersemangat bersekang mata smpai subuh...pas solat tak leh tdo gak...so ak paksa diri untuk tdo...takot masa meeting ak jd 'zomba'....
hah...camni la mata aku sbb tak ckp tdo...


tdo pon kejap jer...kol 9 dah bgn bersiap nk g skol...dengan bersemangat ak berjalan klua bilik menuju ke skol...otw ak nk ke skol tetibe fon ak bebunyik...alamak...ak dah lmbat ker nk g meeting smpai labmate ak call...aduh...dgn pantas ak berjalan smpai ke tempat meeting...tp ak tgk takde org...aik takkan tuka venue tak kasik taw...pergh

apa lagi aku punyer ar kalot...ak call sume org...taw2 prof tunda meeting...ceh penat jer ak bgn awal n kalot g meeting...rupe2nye meeting di tunda...aduh....

pengajaran ari ni....'Len kali Klu org call tu cepat2 la jawab...klu tak takde la jd cam ari ni...huuuuuuua'



No comments: