Monday, February 14, 2011

farewell my love

lame gile aku tak update blog aku kan....tak kesah la...ari ni aku ada masa..meh la aku update...


mggu lepas adalah mggu yg paling sedey...disebabkan aku terlalu busy time raya cina...so aku tak sempat nk alek umah...so aku terpaksa balik ari isnin...itu pon selepas aku anta draf chapter 3 kat dr....tp still tak abes lg keje...petang baru aku berpeluang pulang ke kg...mcm biasa la kan...klu aku ngan my love kat umah...mane leh lepaskan peluang n saat2 bersama yg tggal tak seberapa ni....so ape lg...hangout la...lalala~~~



yg paling best tiap kali aku klua alek lewat ngan my love...my mum mesti bising...takleh tgk ktorg klu berdua lama2...padahal adik aku je pon...bukan org len...heran ak...but ktorg still alek lmbat jugak...ahaha


n da next day pon ktorg still klua lg..tgk wayang la..ronda2 la...pusing satu tepeng tu...ntah ape la ktorg cari ntah...tp cam best jer hangout berdua...lalala~~~


n da next dah is da 2nd last day...so ktorg bergerak ke umah tok...but my love tak abes kemas lg..so plan awal ak nk gerak awal..but dok bermalas2 ngan my love...last2 ptg gak aku alek png...dah la byk keje nk wat kat png...hadui la


so setel keje kat png...alek bilik kemas2...kol 530ptg call mmber soh anta g jeti..coz nk alek umah tok...nk tdoq buang semalam kat umah tok...lg pon dah lama tak g umah tok...


smpai ja kat jeti seberang...my love n parents da tggu...so ktorg pon gerak la g umah tok...eh lupe lak nk cite...b4 nek feri...my bos mesg soh jmpe sok...ak da la br jmpe dia jer pg tu...sok kene jmpe lagi...hadoi terpaksa la nk wat camner...dah alang2 nk balik umah tok...tu ak balik..sok pepagi g la jmpe bos kan....


10/11/2011


arghhh tidak...last day.....i hate dis day...benci...benci!!!!nape my love kene alik...nape tak tggu jer cni...waaaaaaa tak ske....




aku ngan family sume anta ak n my love kat png airport...n aku, mmber adik aku n my love naik AA g lcct....masa kat png airport...da banjir kejap...but dia masih leh tahan lg...mayb sbb aku masih ada ngan dia...


sepanjang aku duk ngan my love...tak abes2 dia soh aku alek awal...tak yah teman smpai klia...but ak still berkeras....n ntah camner...tetibe ak wat keputusan nk pisah kat lcct jer....ak pon takot aku dok banjir sowang2 kat klia...so kat depan pintu tu la kami berpeluk smbil mata dua banjir...pedulikan sume org yg tgk...ktorg banjir kat situ...




memang sebak tggk dia pergi...rasa cam nk tarik soh jgn pergi...tp takpe cume 10bln je lagi...wahai hati sabar lah...kejap je lg...nnti dia pulang la...wahai hati...tabahlah..jgn la menanges sedey....


my love...ak tggu kamu di sini....the end...

No comments: