Tuesday, May 31, 2011

grrrrr.....

 
lately...aku sgt bengang n marah sgt kat someone...bile tgk muka dia je rasa mcm nk pelempang...dah la muda dari aku..then tunjuk besar kepala n tak hormat org....ak kadang malas la nk ckp...tgk cara pakai sikit punye la....tp perangai lembu lg elok kot....sia2 jer tgk mcm tu tp perangai mcm taik....

yes aku sgt marah ngan dia....buat semua benda tak mintak kebenaran dari aku...main ikot keputusan sndr...mcm la mak bapak dia yg bayar yuran ak kan...igt2 la skit...i tak mintak duit mak bapak ang la nk lepak kat sini...tp hormat skit org lain yg ada kat sini....jgn igt nk tunjuk baik n belas kasih ang kat org buat org lain tak rasa selesa....ape....mak bapak depa tu bayar yuran aku gak ke ape????

skarg ni buat nk main kasar ngan ak...ikotkan hati aku...memang ak takmo beralah...mau je ak angkat tangan or jerkah jer org yg bangang mcm dia....tp pikir balik dr ak marah org yg sedia dah bodoh buat ape...dah memang keturunan br turun dari pokok so susah la nk masuk ngan org mcm ak....

someday...i hope that dia disappear frm my life n hope kukout' macam ni ak dah tak jumpe dah...klu jmpe mai aku sepak terajang jer....kadang ada gak rasa nk buat dajal kat dia smpai dia tak tahan n ambek tali gatung diri dia sndr....senang abes cite.....tp mcm org ckp la...org yg br trn dari pokok ni memang susah....mcm red indian dapat senapang...punya la mangkaq...

No comments: