Saturday, February 13, 2010

Dia pergi...

baru seminggu aku sedih sebab org yg aku syg pergi jauh....10/02/10 lepas org yg paling rapat dalam idup aku pergi tinggalkan aku selama dua tahun...aku cube terima hakikat dan takmo sedih2...tp aku tak mampu...mungkin luaran org nampak aku biasa...tp selepas dia pergi...semua kenangan semasa kami bersama kembali mengisi ruang2 kosong bila aku bersendirian...tiap kali aku ingatkan dia...tiap kali aku masuk bilik dia...aku sebak...sbb dah takde org yang boleh aku usik...bercerita...rasa sepi dan sunyi sangat...selalu bila aku perlu org nk bercerita dia sentiasa ada dengar cerita aku..tp skang...aku sendirian...
nak wat camner...ari2 aku kena teruskan...semoga dia berjaya dalam yg dia buat....

buat insan2 yang aku sayang....aku di sini sentia rindu dan sayang kalian...

1 comment:

apit said...

xpe...sabo je...de hikmah tue..