Tuesday, February 2, 2010

what should i do???


aku tak taw perasaan apa yg bermain dalam diri aku....
sedih...keliru...gembira...sume bercampur baur...apa yg harus aku buat??
nape tetiba jer rasa cam nak menangis...sedangkan hari2 sebelum aku sangat tabah dan kuat...

nape hari ni aku rasa lost sgt...did i missing him or what....aku sendiri tak taw...
aku rasa sunyi sangat...aku cube jadi tabah seperti anna althafunnisa...tapi aku bukannya dia...itu hanya cerita yg kita sendiri yg akan menentukan kesudahan sebuah cerita...tapi realitinya...apakah mungkin seperti itu..tidak...

aku masih bertanya...dan aku berserah...semoga Tuhan beri aku petunjuk dan berikan aku kekutan untuk aku teruskan perjuangan hidup ini.

Tuhan berikanlah aku cinta...aku jugak berhak bahagia...berikan restu dan halalmu...
aku bertemu dengan seorang adam dipersimpangan hidupku...namun ada sahaja cubahan hidup...Tuhan berikan aku cinta untuk menemani aku dalam sepi...

3 comments:

ilyanie said...

sabar ye teman...tabahkan hatimu, kuatkan imanmu..cubalah bertahan...stiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..cuma kita saja yg xmampu utk tafsirkan...i'allah, apa yg berlaku kini akan mengajarmu erti kehidupan sebenarnya...
jangan lupa teman, kamu masih punya kawan-kawan di kiri dan kananmu..

apit said...

jgn persoalkan tntng jodoh kita...
mungkin org yg kita syg tu lbh baik dgn org len..mungkin kita akan ketemu yg lbh baik..anggap je ni takdir

Eizah Aburn said...

sesungguhnya...aku insan yang lemah...aku tak cukup kuat nk hadapai dugaan dari-Nya...