Tuesday, May 25, 2010

lumrah kehidupan

manusia tak pernah bersyukur dengan apa yg ada kat depan mata....lepas digantong tak bertali skang ni boleh buat seperti takde ape berlaku...siap boleh pusing2 cite lg...itu la manusia....

aku balik2 dari lab aku tgk mata rumet aku bengkak2 mau aku bertanye tp ada tamu...takpe aku tggu smpai ke malam...dah mlm aku bertanye lg...dia beliau cite masalah beliau...

setelah mendengar cerita rumet...aku berkata2 kat dalam ati...org ni pandai berjanji..tapi sikit pon tak reti nk tunaikan janji...pastu p janji ngan org lain pulak...sbb ape...tak cukup dengan satu...org cakap cinta pertama tu memang lah kuat...pusing2...busuk2 mai cari balik....Ya Allah, Engkau berikan lah kekuatan kepada beliau untuk menempuh ujian Mu ini...tetapkan lah hati beliau...berikahlah beliau petunjuk...Aminn...

kesian aku melihat beliau...harap2 bende cam tu tak jadi kat diri aku...Ya Allah lindungilah aku...tetapkanlah hati aku hanya untuk beliau sahaja...Aminnn....

No comments: