Tuesday, June 1, 2010

Abang...


abang..
maafkan aku...sudah aku berjanji denganmu tidak akan memikirkan hal ini lg...tp terkadang aku pon insan yg lemah...aku pon perempuan...mudah tersentuh...tp apa yg penting aku tidak lagi mengeluarkan air mata kerana engkau ada di hati aku...

abang....
ingin aku meluahkan segalanya...tapi engkau tahu apa yg ada di hatiku...tak perlu aku berahsia..kerana semua rahsiaku ada dalam tanganmu...dan aku tak pernah risau...kerana aku mempercayai hati abang yg tulus....

abang...
aku besyukur sebab engkau sentiasa berada disisi dikala aku berduka dan gembira...engkau hormati segala kemahuanku...engkau melindungi aku seperti seorang puteri...engkaulah putera hatiku...

abang...
aku rindukan kamo...walaupon abang di sana kerana kerja...dan aku di sini menanti kepulanganmu...

abang...
terima kasih kerana menerima aku seadanya....aku tahu terkadang aku suke mengusik kamo...tapi tak berniat nk melukakan hatimu...kerana semua kata2ku hanya untuk melihat senyuman di wajahmu....

abang...
aku menyintai kau kerana cintamu padaku terlalu tulus...semoga kita bahagia selamanya...


No comments: