Wednesday, June 2, 2010

im so sorry my dear friend...



kau kata:
"syukurku pada Ilahi..
memberi kesempatan untuk bersahabat dgn diriku kini,
tidak akan kau mengkhianati hubungan yang terjalin ini
kau berdoa moga Allah merahmati.."


tetapi kini lain yang datang...kau mule menyayangi diri ini...telah kau berjanji ikatan yang terjalin tidak akan lebih dari seorang sahabat dan aku memegang kata2 mu itu...

apa yang boleh aku lakukan bila kau ucap sayang padaku...aku kelu...cuba aku elak supaya tidak terpesong perasaan ini terhadapmu...aku hanya insan yang lemah...aku juga takot hati ini sayang kepadamu...

biarlah aku berdiam diri...biar aku betolkan hati ini...aku tak mahu ikatan persahabatan yang terjalin selama musnah ditengah jalan kerana rasa sayang itu...
izinkan aku menyayangimu sebagai seorang sahabat...tak mahu aku mengingkari janji2 kita dahulu...

sekiranya perasaan itu tidak mampu aku dan kau kikis...akan aku bawa pergi diri ini agar nama cinta persahabatan ini...

maafkan aku wahai sahabat.....

No comments: