Saturday, June 5, 2010

KOMTAR TOWER RUN


semalam balik anta wes dah lewat...so sampai bilik pon dah dekat kol 1...sok pagi dah la nk kene bangun awal...kol 530 dah keje bgn mandi sume...hehehe...alhamdulillah..org2 tersayang ambek berat kat aku yg slalu bgn lmbat...tepat kol 530 org tersayang jd alarm aku....(tp aku dah jaga kol 430 lg...)
aku bersiap...lapik perot ngan menum neskepe jer...takot ngantok...pepagi lg dah sampai komtar...heheheh...sgt meriah....dari yg tua smai la yg mude...
pengalaman aku yg pertama join event camni....memang best....tak cukup oksigen aku dibuatnye...panjat 60 tinggkat tu buakan suatu yg meletihkan..tp ventilation kat situ sgt terok...memang tak cukup nafas....slamat la tak pensan dalam tu...hehehe...
tp apa yg membanggakan aku, ada sowang budak kecik catat masa berlari smpai tingkat 60 dalam nasa 20min..dah la kene marathon pusing komtar 2 round...tp sayang...sbb budak tu disqualified sbb tak cukup umur untuk katogeri yg beliau masok...pape pon aku memang tabik spring kat dak tu...sbb berjaya tawan komtar...hehehe
aku sangat seronok sebab dapat menghabiskan larian aku sampai ke tingkat 60....
aku berharap pas ni aku akan join lg evnet2 cam ni...tp dalam perancangan nk join peace run next month...pape pon gudluck untuk diri sndr...aku kene prepare tingkatkan stamina...apa lg jom join gym reramai...hohoho


No comments: