Friday, December 24, 2010

i'm back

wah dah lama bebenar aku tak tulis kat sni...nk kata aku tak bukak blog..ari2 aku bukak....tp dok baca blog org je la...huhuhu...rasa malas lak nk nulis2 ni...kadang ade gak terasa nk nulis...bile br nk start tulis mood tu dah ilang...

2 hari lepas aku smbr hari lahir yg ke -16...huhuhu...leh caye ker...tak kesah la...bia la umor bertambah...asalkan hati n perangai aku nmpak aku mude...kejap betol masa berlalu...bile smpai beday aku...br aku sedar aku da smpai ke ujung thn...kejap nyer...sume berlaku ngan pantas...awal thn ni penuh ngan duka dan lara...dan aku amat bersyukur dengan apa yang aku peroleh sekarang...sepangjang thn ni aku rasa setiap hari aku menikmati hari2 dengan pelbagai aktiviti...thn2 yg sudah takde langsung bende yg menarik yg aku lakukan...tp thn ni adalah thn yg berbeza dari yg lepas2...so aku berharap aku dapat smbg aktiviti yg mcm ni untuk thn yg akan datang....

aku sudah tak sabar nk masuk thn baru....hoooreyyyy!!!!

No comments: