Saturday, January 1, 2011

it's new year!!!!

wahh....kejap yer....pejam celik...pejam celik dah berakhir sudah thn 2010.....
terlalu banyak sgt sweet memories yg tak leh aku lupekan sepjg thn 2010 nih....
n aku rasa sepjg thn ni aku tersgt sangat lah hepi....susah nk aku gambarkan ke'hepi'an aku ini...hohohohoho
tp hepi2 pon still ada bende pahit yg aku buang jauh2...sbb dah sume bende -ve telah aku padam ngan kenangan terindah aku....
so...azam 2010 dah tercapai....

dah masuk thn baru...2011...so mesti azam baru...hurmmm ape ye azam aku thn ni...
yes aku berazam aku nk kawen.....ahahahaha...leh tak camtu...kuikuikui....tp mcm lambat jer bunyiknyer....

tp 010111 ....iaitu hari ni...aku telah berjaya book hotel...so jan'11 akan aku penuhkan dengan holiday bersama-sama org yang aku sayang .....rasa dah tak sabar menunggu saat itu.....

so nntikan celoteh aku lepepas holiday yer...moooooah!!!!

No comments: